ultima postare pusa pe blog enciclopedid 3

vineri, 5 septembrie 2014

Lămâia – fructul minune!


Lămâia – fructul minune!
De ce bei apă cu lămâie? Este o întrebare pe care o aud destul de des. De obicei cumpărăm lămâi doar atunci când suntem răciţi sau când ne propunem să slăbim.
Acum o jumătate de an m-am hotărât să nu las să treacă nicio zi, fără să consum acest fruct-minune.
Este recomandat să bem apă imediat după ce am adăugat în ea sucul de lămâie. Altfel, băutura va primi un gust dulceag destul de neplăcut, ca să nu mai vorbim de beneficiile uimitoare care se anulează.
Dimineaţa, pe stomacul gol beau cel puţin un pahar de apă călduţă cu lămâie, pentru ca vitaminele să poată fi mai uşor asimilate.
Fiind toată ziua pe fugă, dintr-o parte în alta, nu am timp, aşa că dimineaţa şi seara încerc să respect acest mic tabiet cu stricteţe. Starea mea generală s-a îmbunătăţit, mă simt mai fresh şi am mai multă energie, deci este un experiment reuşit.
Încă din Antichitate, se ştie că lămâia protejează sistemul imunitar. Pe lângă faptul că te ţine departe de răceli am observat că un pahar foarte concentrat de lămâie e mai eficient decât orice alt medicament împotriva durerilor de gât.
De asemenea, îmbunătăţeşte aspectul pielii, echilibrează şi menţine nivelul pH-ulului, previne infecţiile şi multiplicarea bacteriilor… ce mai, o adevărată mână de ajutor în tratarea acneei, dar şi în evitarea ridurilor.
În special, în perioadele încărcate, stresante, conţinutul de potasiu vine în ajutorul creierului, hrănind celulele nervoase.
Lămâia albeşte dinţii, dar trebuie avut în vedere faptul că slăbeşte smalţul, de aceea e indicat să vă clatiţi gura cât mai bine cu apă.
Efectele purificatoare şi vindecătoare se simt din primele zile chiar dacă poate nu veţi simţi nevoia să consumaţi dimineaţa, la prima oră, apă cu lămâie. După o perioadă mai îndelungată este foarte posibil să nu vă mai puteti începe ziua fără acest obicei.
Casandra Maxim, Jurnalism, Linia Germană, UBB, Sursa: Radio Cluj

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu