ultima postare pusa pe blog enciclopedid 3

luni, 19 august 2013

TECHIRGHIOL BAILE RECI
Duminică, 18 August 2013, 16:29
122 vizite - 0 comentarii

DISTRIBUIE PE GOOGLE+


Cu mare greu am inceput sa scriu aceste randuri, cu toate ca sunt constantean si merg de foarte multi ani la Techirghiol Baile Reci, o adevarata oaza de sanatate pentru cei suferinzi si nu numai.
Am calcat si acest an pragul acestei institutii dar spre rusinea mea \"am vazut aici niste fapte care m-au scandalizat\"...vorba lui Toparceanu !
Mi-am cumparat un abonament de 10 zile iar inca de la intrare am intalnit o armata de oameni care se ocupau de controlul biletelor, abonamentelor si bratarilor de o zi, persoane care nu erau abilitate sa faca acest lucru...asistente medicale,doctori, bodygard TPG si nu am inteles ce amestec acestia in acesta problema...?
Am intalnit si niste vedete de vreo 17-18 ani, prietene sau cunostinte cu cei de la intrare care au intrat foarte frumos fara sa plateasca, poate doar ca aratau foarte bine....???
Am ajuns pe plaja, mi-am intins cearceaful si am tresarit ca ars...speriat mai mult...chiar la urechea mea, un tip cu o porta voce incerca sa vanda niste bilete la teatrul din oras dar asta pret de 20 de minute, devenind foarte enervant la un moment dat.....poluare fonica....???
Am rasuflat usurat de plecarea acestuia,indrepatandu-ma spre galeata cu namol....cand.... constat ca era goala, ma uit in stanga, in dreapta si vad baiatul care se ocupa cu namolul ca incarca o sarja....poate pentru noi...cei ce asteptam aurul negru...cand surpriza mare...acesta se indreapta spre usa salvamarilor unde intra si lasa galetile....ramanand iarasi cu ochii in soare...si ma intreb...pentru ce am platit ??? Namol se gaseste la intrare la particulari....oare de unde l-au luat ?
Am asistat la o scena penibila cand o doamna a luat din galeata cu namol intr-o cana pentru o persoana handicapata, iar un angajat foarte arogant nu a lasat-o ...de ce? se fura cu galetile si mai conta o cana pentru un om care nu putea sa deplaseze ...???

Dar salvarea apare...nea Gica fotograful isi face aparitia cu porta vocea....(sincer imi era dor de anunturi....cu pozele sunt gata.... eu merg aici de 10 zile si nu am vazut pe cineva sa faca poze), striga ca nu mai este namol catre baiatul cu pricina....acesta vine foarte repede cu caruciorul, suparat pe nea Gica, ca a strigat prea tare ca nu este namol si a auzit seful....eeeee ce sa faci !!!
Daca vrei sa inchiriezi sezlonguri nu sunt decat \"la negru\" de la salvamari sau gratis pentru domnisoare si cunostinte, daca vrei sa mergi la dusuri...iti spargi capul...aluneci pe apa de la intrare garantat...
In apa sunt pietroaie si alte obiecte care iti pot produce traume...anul trecut am fost cu o cunostinta care s-a impiedicat de o piatra din apa si a facut un atac de panica...
Cam astea sunt aspectele aici...anul viitor poate vor fi alte figuri pe aici.... si alt namol...multa sanatate !!!

Taguri:   techirghiol,  
Autor:    tshunamiSursa:   www.stiri.com.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu